reklama

Sýti a zaľúbení

Určite to pozná každý z vás, no myslím, že my študenti v tomto smere rozhodne kraľujeme. Peňaženka zívajúca prázdnotou. Nič, len priečinky zaplnené čiernou tmou. Vtedy sa na nás usmeje modrá kartička. My ten úsmev samozrejme opätujeme, smelo ju vytiahneme a veselo pokračujeme v nákupoch. Veď kto by odolal tým úžasným rifliam, či súdku dobrého piva?

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Tento príbeh je výnimočný zhodou náhod, no jednotlivé udalosti vám určite budú dobre známe.

S kamarátkou sme sa vybrali do neďalekých potravín. Veď v chladničke na internáte sme mali iba zimu a v žalúdku nám vyhrávala kapela. Košík sa nám rýchlo naplnil.

Na podobnú misiu sa v tom čase vydalo veľké množstvo ľudí. Rady pri pokladniach merali takmer kilometer. Pomaly sme sa blížili k pokladni, keď v tom nás z klebetenia vytrhol predavačkin hlas: „ Zadali ste nesprávny PIN kód." Ihneď sme spozorneli. Pred nami stál sympatický chlapec so strapatými vlasmi, vystrašeným pohľadom, zúfalo snažiaci sa namáhať mozgové závity. Bol mi známy. „ Určite býva na našom poschodí," pomyslela som si. Prišlo mi ho ľúto v takej trápnej situácii, preto som sa mu prihovorila a ponúkla, že mu jeho nákup zaplatím, aby tovar nemusel vrátiť. Vytiahla som svoju modrú kartu a zaplatila oba nákupy.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Potom sme išli všetci spolu na internát. Veľmi dobre sme si rozumeli. Keď mi priniesol peniaze za nákup, pozval ma do kina. A tak sa začala naša love story.

Stačí chvíľku pozorovať pokladne. Koľko hladných žalúdkov študentov zaplesá každú minútu? Nespočetne! Už si predsa nedokážeme predstaviť život bez modrej karty, tohto výdobytku modernej doby. Nám sa vďaka nej podarilo byť nielen sýtymi, ale aj zaľúbenými.

Petra Turčanová

Petra Turčanová

Bloger 
  • Počet článkov:  21
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Bláznivá párty žena, ktorá dokázala zmeniť prúd svojho života. Zoznam autorových rubrík:  IstanbulPoviedkyRôzne

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu