reklama

Každý by mal začať od seba!

Toto je príbeh ako sa zo zle zaúčtovanej objednávky diskusia o politike stala. Sedíme si s kamarátmi v ďalšom podniku nášho piatkového výjazdu, snažíme sa rozrátať peniaze z objednávky. Napriek pivám vypitým v predchádzajúcich podnikoch viem, že niečo nesedí. Zaúčtovali nám pivo navyše! Táto malá nezrovnalosť ma donútila preštudovať si bloček dôkladnejšie.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)

Chýbalo logo ministerstva financií! Pred mesiacom by som si niečo také určite nevšimla, no keďže som tvor súťaživý a k tomu nezamestnaný, registrovanie bločkov mi popri hľadaní práce a jesenných prácach v záhrade zapĺňalo náhly nadbytok voľného času.

Ale späť k príbehu. Kamarátom som začala vykladať ako ma hnevajú daňové úniky, či okrádanie. Tvrdila som, že keby každý začal od seba, určite by sme sa na tomto našom malebnom Slovensku mali lepšie. Moje názory boli ihneď vysmiate. Všetci jednohlasne tvrdili: Prečo začať od seba? Aby si politici mohli viacej nahrabať? Keď si nezoberieš ty, zoberú si iní!"

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Veľmi ma ich slová zarmútili, preto sa chcem spýtať vážených politikov: „Naozaj chcete dávať svojim občanom takýto príklad? Kedy pridáte do svojich rozhodnutí aspoň kúsok čestnosti a transparentnosti? Prestane sa niekedy s okrádaním, či podvodmi? Dokedy budú ľudia, ktorí nedokážu bojovať alebo zatvárať oči pred toľkou krivdou, nútení opúšťať Slovensko za lepšou kvalitou života?"

Nie nadarmo existuje príslovie: Ryba smrdí od hlavy. Pokiaľ nevyjde impulz zhora a vedenia sa neujme vodca so zmyslom pre česť a spravodlivosť, väčšina občanov sa nebude snažiť začať od seba. Pocit nespravodlivosti sa rieši ďalšou nespravodlivosťou. Kedy sa dostaneme z tohto začarovaného kruhu?

Petra Turčanová

Petra Turčanová

Bloger 
  • Počet článkov:  21
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Bláznivá párty žena, ktorá dokázala zmeniť prúd svojho života. Zoznam autorových rubrík:  IstanbulPoviedkyRôzne

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu