reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Petra Turčanová

Petra Turčanová

Bloger 
  • Počet článkov:  21
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Bláznivá párty žena, ktorá dokázala zmeniť prúd svojho života. Zoznam autorových rubrík:  IstanbulPoviedkyRôzne

reklama

Istanbul

Nátierka, voda a operátor

Petra Turčanová

Nátierka, voda a operátor

„Včera som sa celý večer napchávala orieškovým krémom, " zahlásila Miška. „Akým?" opýtala som sa zo zvedavosti. „Takým z billboardov." Asi som sa zatvárila nechápavo, a tak pokračovala: „Určite vieš, sú všade." Mala som pocit, že sa mi niečo v hlave vybavilo, no nevedela som si poskladať celkový obraz. Viezli sme sa ďalej slimačím tempom istanbulskými ulicami, keď v tom som ho zazrela. Billboard. Hľadeli na mňa šibalské očká veselého, kresleného chlapčeka spoza obrovského balenia orieškovej nátierky.  „Aha, tvoj krém," vykríkla som asi hlasnejšie ako býva na mestskú dopravu zvykom. Začali sme si nekonečné cestovanie krátiť rozoberaním, ako na ľudí vplýva reklama a ja som jej rozpovedala príbehy, ktoré nám hovoril učiteľ na predmete : Vytváranie hodnoty značky a jej maximalizácia.

  • 28. apr 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 002x
  • 9
Týždeň, keď sme sa cítili ako králi (Istanbul II.časť)

Petra Turčanová

Týždeň, keď sme sa cítili ako králi (Istanbul II.časť)

Erazmus je jedinečnou šancou spoznať novú kultúru, mentalitu , zdokonaliť sa v cudzom jazyku, spoznať nových ľudí a prežiť neuveriteľné množstvo nezvyčajných zážitkov. Keď som si pred rokom podávala prihlášku, netušila som presne do čoho idem. Ani vo sne by mi nenapadlo, že zažijem niečo také výnimočné ako bol orientačný týždeň na Koc Univerzite. Univerzita v Istanbule nebola mojou prvou voľbou, no osud chcel, aby som sa dostala práve sem .

  • 17. feb 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 722x
  • 0
Podarilo sa , letím ... ( Istanbul I. časť )

Petra Turčanová

Podarilo sa , letím ... ( Istanbul I. časť )

Podarilo sa. Prekonala som tú nekonečnú byrokraciu. Idem na Erazmus do Istanbulu. Odlet sa približuje závratnou rýchlosťou. Ostávajú posledné vybavovačky. Dorobiť skúšky, vybaviť víza, kúpiť lístok na autobus, odísť z práce , vysťahovať sa z internátu, rozlúčkové pivá s ľuďmi, ktorých mám rada. Hektické dva týždne chýliace sa ku koncu.

  • 27. jan 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 811x
  • 1
reklama
SkryťZatvoriť reklamu